پنجشنبه 9 فروردین 1403  
اخبار مرکز
1401/3/10 سه‌شنبه
بازدید رییس و معاون دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد از دانشگاه پیام نور واحد دهق
بازدید رییس و معاون دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد از دانشگاه پیام نور واحد دهق

.

✅بازدید جناب آقای دکتر عطایی و دکتر سلیمانی ریاست و معاونت جدید دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد و مسئول واحد های دهق وعلویجه از دانشگاه پیام نور واحد دهق و جلسه با اعضای هیات موسس دانشگاه

🔸این بازدید با جلسه ای با اعضای هیات موسس دانشگاه پیام نور دهق و امام جمعه محترم شهر دهق شروع گردید. درادامه اعضای هیات موسس دانشگاه ضمن خوش آمدگویی به ریاست و معاونت جدید دانشگاه پیام نور نجف آباد، امکانات، تجهیزات، فضاهای آموزشی و پتانسیل  موجود در واحد دهق را برشمردند و خواسته های بحق مردم شهردهق و منطقه مهردشت که شامل برگرداندن رشته های حذف شده واحد دهق از دفترچه کنکور سراسری و بدون آزمون و همچنین پیگیری دوام و وجود یک دانشگاه پیام نور در منطقه مهردشت می باشد را مطرح نمودند و همچنین اشاره نمودند که هیات موسس و خیرین شهر همانگونه که تاکنون از دانشگاه حمایت کرده اند در آینده نیز این کار تداوم خواهد داشت.


🔸دکتر عطایی ضمن تشکر از حضور اعضای هیات موسس و همچنین حمایت های همه جانبه ایشان، بیان نمودند که اولویت اول ایشان بازگرداندن رشته های حذف شده واحد دهق از دفترچه کنکور سراسری و بدون آزمون و جذب دانشجو می باشد.

🔸دکتر عطایی در ادامه اظهار داشت کمتر واحدی در استان پیدا می شود که چنین فضا و امکاناتی را دارا باشد و نظر موافق خود مبنی بر تداوم این واحد را بیان نمودند و خواستار همکاری اعضای هیات موسس تا تحقق کامل این مهم بودند.

🔸ایشان همچنین به ظرفیت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه اشاره کردند و تاکید داشتند که با تعریف دوره های متناسب با منطقه می شود زمینه رونق دانشگاه و درآمد زایی فراهم نمود.

🔸در ادامه ایشان از قسمت های مختلف دانشگاه پیام نور دهق باردید نمودند و با کارمندان این واحد بیشتر آشنا شدند. ایشان به بحث امتحانات و حضور دانشجویان بعد از مدت ها در دانشگاه اشاره نمودند و آماده سازی امکانات و تجهیزات مورد نیاز امتحانات، تلاش و همکاری بیشتر جهت پیشبرد اهداف واحد توسط همکاران با رعایت ضوابط و قوانین از توصیه های ایشان به همکاران بود.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد دهق

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر