شنبه 8 اردیبهشت 1403  
فرهنگی و فوق برنامه
1402/7/26 چهارشنبه
بیانیه دانشگاه در خصوص
بمباران بیمارستان “المعمدانی” توسط رژیم صهیونیستی

.

باسمه تعالی
جنایت وحشیانه بمباران بیمارستان “المعمدانی” توسط  رژیم صهیونیستی در کنار افزایش جنایت‌های این رژیم علیه آحاد مردم غزه از وحشیانه ترین وقایع امروز است.
این جنایت هولناک در زیر چتر حمایت های کشورهای مدعی حقوق بشر  و انفعال دول عربی اتفاق می افتد.
 این کشتار و سایر اعمال این رژیم کودک کش در فهرست بلند جنایات ۷۵ ساله این فرقه خبیث ثبت خواهد شد و انزجار مسلمانان و آزادیخواهان را به دنبال خواهد داشت و طومار ظلم و ستم این رژیم منحوس را درهم خواهد پیچید انشاالله.
طوفان الاقصی  و ابتکارات بی نظیری که در آن رخ داده و امروز هم ادامه دارد، فریاد بلند ملتی است که در طول سالیان متمادی  شاهد وحشی گری بی حد، تعرض به حقوق، اشغالگری، شکنجه،  تحقیر  و جسارت و حرمت شکنی به مسجدالاقصی  را مشاهده نموده است.
 دانشگاهیان و دانشجویان پیام نور مرکز نجف آباد ضمن محکوم کردن جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی همگان را به اعلام انزجار از این اتفاقات دردناک دعوت می نماید و از کشورهای اسلامی و سازمان کنفرانس اسلامی می خواهد اقدام عملی مناسب نشان دهند، چه همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نیروهای مقاومت بی تاب خواهند شد و کسی نمی تواند جلوی  آنها را بگیرد.
بر اساس وعده الهی ایمان و پایداری در مسیر حق سرانجام‌ پیروزی و نصرت را محقق خواهد کرد و امروز نتیجه ایستادگی و مجاهدت  و ایثار جبهه مقاومت، خواب را از چشم سردمداران این رژیم سفاک گرفته است.
والسلام علیکم و عبادالله الصالحین

🎙روابط عمومی دانشگاه پیام نور نجف آباد

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر