شنبه 8 اردیبهشت 1403  
فرهنگی و فوق برنامه
1402/12/23 چهارشنبه
برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد
برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد

.

🔻برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد
            ┄┅┅┅┅❀🇮🇷❀┅┅┅┅┄
جلسه تودیع و تکریم از خدمات جناب آقای دکتر محمد جواد عطایی رئیس سابق مرکز نجف آباد و معرفی دکتر رسول سلیمانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز امروز چهارشنبه 23 اسفند ماه با حضورآقای دکتر رضا مختاری رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان، آقای دکتر محمدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان، حاج آقا بهاء لو امام جماعت محترم مرکز و همکاران علمی و اداری برگزار گردید.
ابتدا دکترمختاری طی سخنانی به جایگاه مناسب مرکز نجف آباد در سطح مراکز استان اشاره و توفیقات بدست آمده در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی و علمی این مرکز را مرهون تلاش و کوشش اعضای علمی و اداری دانسته و از زحمات دکتر عطائی در دوران مسئولیت ایشان تشکر و قدردانی کردند.همچنین در ادامه با اشاره به تجارب ارزشمند  آقای دکتر سلیمانی در مرکز زرین شهر برای ایشان آرزوی موفقیت در جایگاه جدید از خداوند خواستار شدند.
در ادامه آقای دکتر عطایی ضمن ارائه گزارش از برنامه های اجرا شده در مرکزدر زمان تصدی، از همراهی تمامی کارکنان تشکر نمودند.
آقای دکتر محمدی معاون فرماندار نیز طی سخنانی آمادگی فرمانداری شهرستان در جهت استفاده از پتانسیل اعضای علمی مرکز جهت رفع مشکلات شهرستان مطرح و قول مساعد جهت کمک به حل برخی از مشکلات موجود در مرکز را دادند.
سپس دکتر سلیمانی از همراهی و همدلی کلیه کارکنان مرکز در طول دوران معاونت خود تشکر نمودند و تقویت درآمدزائی مرکز با شیوه های نو و تلاش برای گسترش در رشته های مقطع کارشناسی ارشد را از برنامه های خود عنوان نمودند.در ادامه ایشان پاره ای از مشکلات مرکز را مطرح و خواستار کمک ستاد استان و فرمانداری شهرستان جهت رفع آن شدند.
در پایان از خدمات ارزشمند دکتر عطائی ، از طرف دکتر مختاری و دکتر سلیمانی با تقدیم لوح های سپاس و هدایایی به ایشان تقدیر شد.هم چنین به پاس تلاشهای ارزشمند و ماندگار دکتر مختتاری لوح سپاس و هدیه ای نیز به ایشان اهدا گردید.

🗓 چهارشنبه 23 اسفند ماه ۱۴۰۲
روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر